Wednesday, April 15, 2009

sorry Liverpool...


Smlm wlpn hujan renyai2 time aku tgk bola..tp suasana ' panazz' dan mendebarkan menyelubungi persekitaran hakim baru
hahaha..liv telah berjaya disgkirkan dari saingan UCL oleh chelsea dengan aggregat 7-5

liv bermula garang dengan 2 gol pada babak pertama..tp tu la..attack2 jgk..defence jgn lupa!
Liverfool dihukum akibat kecuaian pertahanan sendiri..1 " owngoal " dari pepe reina dan gol dari rembatan cantik Alex dan gol dari lampard..merosakkan mood ateng dan alip pada malam itu..
pujian harus diberikan kepada both team sbb xda 1 pon yg mengalah mlm td..dua2 team attack gila2. liv dengan serangan yg bertalu2 dan chelsea dgn serangan berhati2 dan counter yg bijak.

Lucas yg diharapkan berjaya mjaringkan gol deflect yg terkena pertahanan chelsea dan selepas itu..kuyt menanduk masuk menjadikan fan2 liv kembali mencarut dan bercakap besar.haha
malang nya..lampard dan didier drogba memastikan penyokong liv pulang hampa

mlm td..aku pon xtaw..tp secara kesuluruhannya aku hepy la.1 sbb liv yg ckp semua org takut nk draw ng liv lepas dia belasah real madrid..(huahuahua) telah menerima padah nya..
lagi 1 aku hepy sbb..pemain2 liga taruhan maruah aku..aurelio ng kuyt both score kali ni!!yes!!
cuma gerrard n henry mghampakan aku x main plak

so jadi..mlm ni la..bru best..MU lawan Porto..aku yakin dan tetap percaya dgn MU!!come on rooney..malam ni hatrick!!haha..kapten aku tuh!!


p.S jangan salah kan gerrard tiada wahai fan LIVERfool..terry pon x main gk mlm td..kalau x mgkin x bolos sebanyak tu.haha

1 comment:

  1. haih..ramai player liverpool...xkompiden ngn cheksea ke?hehehe..=p

    ReplyDelete