Monday, April 13, 2009

viva federico macheda


viva federico macheda

baru2 ni kawan ku yg ber aliran liverfool telah mem buzz aku dgn menyertakan 1 link..aku pon check it out la..sekali die da bt blog.so dgn perasaan tercabar dan rasa suka2 nk bt ( jaga ateng jaga ) aku pon create blog ni..

game semalam sunderland vs MU

gme smlm aku dtg lambat sket. 2nd half bru smpai.tgk2 je mu da leading 1-0..so aku smgt la.hahaha.ye la..bru2 ni prestasi defence MU ade kelam kabut sket..sekejap evans ng vidic..time yg xleh blah tu..evans ng neville..cuak je stiap kali villa counter.da la main tnduk.tp smlm vidic ng evans..so aku yakin la ade sorg tonggak.

dgr kata nya scholes score tanduk..aik?? plik gk aku dia yg tnduk..hahaha..yela da pas bce blog ateng dia ckp gol nasib la..nak passing la..sabar teng sabar..nasib ni sebahagian dri game. then tgk punya tgk.. ben foster bt hal..dia out of position..n jones pon score..aku sabar lg..aku tau MU mampu bgkit kali ni..

n finally tekaan aku btol..mu goal!!ni la hero nye..federico macheda..2 kali gme ( both sub min ke 70..) n 2 kali goal ( both gol kemenangan) hahahaha..aku pon bertepuk tgn terhadap kejayaan yg diperolehi MU..

blk2 je umah..aku da npk sorg bdk ni..dia senyum smpai telinge..awat hg ni?? pastu dia ckp opss..opss..time tu aku x paham lg..tp aku taw la..ni msti pasal gme td..aku on la ym..dia tulis..opss..tergol plak..

alaaa..bosan la cmni..mu menang je ade la alasan..nasib la..penalty la..hahahaha
sabar je la..yg aku taw mggu ni suma big four menang. so bagus rr..masih ada persaingan. aku harap smpai kalau bole last gme tu bru taw sapa nk menang.hahahaha
bru la ada persaingan sket..hahaha
tp aku yakin la MU akan maintain..walaupun lately ni asyik bolos..jgn lupa time MU x bolos bturut2 smpai pecah rekod.hahaha

so jadi..ni la post 1st aku..kepada fan2 MU sekalian..come on..come on!!!
jgn kalah kepada fan lain yg sering menarik kita jatuh!hahahaha
next task aku nk susun strategy tok ucl plak. RANK2!!
hahaha

p.s -- sori la kalaua ada ter bahasa utara jp..keyel jp..aku pon nk merasa barat gk.haha


p.s

1 comment: